vrijdag 15 januari 2010

Eerste memobord klaar...


Hij is klaar!
Vandaag heb ik stof, lint en andere benodigdheden gekocht voor het maken van een memobord
en dit is wat ik ervan gemaakt heb!
Het bord is bekleed met zwart katoen en gedecoreerd met satijnband.
Wat je niet goed kunt zien op de foto is dat het satijnband is doorgepit met driehoekige transparante diamanten stenen, nee geen echte natuurlijk!
Deze transparante stenen geven een mooie schittering waardoor het een sjiek memobord is geworden.
Ik vind hem zelf erg goed gelukt en er zullen er zeker meerdere volgen ;)

2 reacties:

*OLLY* zei

Die is leuk geworden joh!!!
Waar komt deze te hangen?

missy zei

hoi monique

leuk he en dit was nog maar mijn eerste proefje.
Ik ga dinsdag op pad voor stof en linten en ga er dan nog meer maken leuk als kado maar ook om samen met jouw op de vrijmarkt te staan he!!!
deze komt bij mij in de computerkamer te hangen .
En dan ga ik er 1 maken van 3 meter breed voor boven de bank.
Nou dikke kus je zus